Jäsenelle

Yhdistyksen tili:

Hollolan Kansalliset Seniorit ry

Hämeen Osuuspankki FI35 5611 4720 0201 16

Jäsenmaksu 25 euroa maksetaan pankkiin yhdistyksen tilille, käyttäen viitettä 2231. Eräpäivä on 31.1.2024.

Voit maksaa myös käteisellä tammikuun lounastapaamisessa taloudenhoitajalle.

Yhdistykseen liittyvän uuden seniorin jäsenyys tulee voimaan, kun jäsenmaksu on maksettu ja jäsenrekisteriin vaadittavat KAIKKI TIEDOT on ilmoitettu jäsenrekisterivastaavalle.

Jäsenmaksuun sisältyy viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Patina - lehti.

Huolehdithan,että yhteystietosi ovat ajan tasalla. Ilmoita sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi jäsenrekisterin hoitajalle.

Yhdistyksen hallituksen päätöksen mukaan ei teatteri - eikä muidenkaan matkojen tai tapahtumien osallistumismaksuja palauteta, jos peruutus tehdään eräpäivän tai sitovan ilmoittautumisen jälkeen. Näissä tapauksissa jäsenen tulee itse hankkia sijainen tai maksaa matka.

Tarkista omat jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta. Mikäli sinulla ei ole vielä salasanaa Kilta-jäsenrekisteriin, voit sen tilata lomakkeen kohdasta Pyydä salasanaa / Olen unohtanut salasanani