Minuuttikisa, kerää liikuntaminuutteja!

• 1.5.31.8.2021
  • Suomen ihana luonto!

Tahko Pihkala -seura on haastanut kaikki järjestöt ja yksityisetkin kansalaiset järjestämään ”Kävelykipinä 2021” –tempauksen. Senioriliitto on ottanut haasteen vastaan ja toivoo, että mahdollisimman moni paikallisyhdistys järjestää omia kävelytapahtumiaan ja lähtevät ”ylös,ulos ja lenkille”. Meidän kävelymme ovat 4.5 ja 18.5.

Lisäksi Senioreita haastetaan myös osallistumaan leikkimieliseen ”minuuttikisaan”, johon toivotaan jokaisen seniorin tallentavan kevään ja kesän aikana suorittamansa liikuntaminuutit.

Hollolan Seniorit järjestämme  Minuuttikisan yhdistyksen sisäisenä liikuntaminuuttien keräilynä  liiton lähettämiin seurantalomakkeisiin(merkitse vain minuutit). Lomakkeita jaetaan ti 4.5, 18.5(jos riittää) ja nettisivuilta tulostettavaksi. Keräilyaika 1.5 - 31.8. Liikunnan riemua! Tulosten palauttamiseen palataan elokuussa.

Yt. Aimo, Kyösti ja  Liikuntakerhotiimi  Pena ja Masa

Minuuttikisan seurantakortti 1.5 _31.8