Tietoa meistä

Hollolan kansalliset seniorit on perustettu 11.12.1985. Kuulumme valtakunnalliseen Senioriliittoon ja Hämeen kansalliseen senioripiiriin.

Olemme puolueisiin kuulumaton yhdistys, jonka yksi päätarkoitus on tuottaa jäsenilleen iloa. Lounastapaamiset mielenkiintoisten esitelmien ja mukavassa lounasseurassa kerran kuukaudessa paitsi kesä- heinä- ja elokuussa muodostavat toimintamme rungon. Lounaskokouksiin ovat tervetulleita myös seniorit, jotka harkitsevat jäseneksi liittymistä.

Yhdistyksemme tarjoaa sinulle mukavaa yhdessäoloa, harrastetoimintaa, runsaasti matkoja niin kotimaan kulttuurikohteisiin kuin ulkomaillekin. Teatterit, baletti, ooppera ja konsertit kuuluvat myös ohjelmistoomme.

Kerhot

Liikuntakerho kokoontuu joka toinen viikko Hollolan toimintapuiston edessä, josta reippailemme lähimaastoihin.

Digikerho kokoontuu kirjastossa kerran kuukaudessa.

Käynnit Onnenkodossa on yksi yhdistyksemme vapaaehtoistoiminnan muoto.

Tarkemmat tiedot ja päivämäärät löytyvät tapahtumat sivulta, jonne kaikki tiedot tulevat heti niiden varmistuttua. Tapahtumista kerrotaan myös lounaskokouksissa.

Tule rohkeasti mukaan ja tuo uusia ideoita tullessasi!

Hallituksesta pois jäävät kukitettuna, Sinikka ja Olavi!