Puheenjohtajan tervehdys

Hyvät Seniorit!

Yhdistyksemme syyskokouksen päätöksen mukaisesti olen aloittanut vuoden 2021 alusta Hollolan kansallisten senioreiden puheenjohtajana. Pyrin toimimaan tehtävässäni osoittamanne luottamuksen arvoisesti. Kiitän edeltäjääni Markus Lahtimoa menestyksekkäästä ja arvokkaasta työstä yhdistyksemme hyväksi. Uusi hallitus ja toimihenkilöt esitellään tässä lehtisessä.

Vuosi 2020 jää muistimme sopukoihin hyvin erikoisena ja erilaisena vallitsevan pandemian vuoksi. Maaliskuussa jouduimme perumaan kaikki kevään tapahtumat. Pikku hiljaa kesän koittaessa aktiiviset yhdistyksemme tapahtumavastaavat alkoivat järjestää ulkoliikunta tapahtumia lähimatkailun merkeissä. Näin pääsimme hyvään vauhtiin syksyä kohden tapahtumien toteuttamisessa, kunnes marraskuun lopussa jouduimme jälleen pandemian kurittamaksi ja perumaan loppuvuoden tapahtumat.

Haluan kuunnella jäsenistöä herkällä korvalla, sillä ennen kaikkea olen teitä varten. Syyskokouksessa hyväksymämme toimintasuunnitelma tälle vuodelle antaa suuntaviivat tapahtumille ja täydennämme heti toimintaamme, kun pandemiatilanne antaa siihen mahdollisuuden. Ajantasaiset tiedot löytyvät aina kotisivuiltamme hhtps://hollola.senioriyhdistys.fi. Lähetämme myös senioripostia heille, ketkä ovat antaneet sähköpostiosoitteensa käyttöömme.

Toimintamme motto ”Iloa ja Uskoa Elämään” kantaa meitä tämän ajan yli huomiseen.

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan iloiseen toimintaamme ja monipuolisiin tapahtumiimme. Kansallisten senioreiden arvoja noudattaen pyrimme edistämään ikääntyvien senioreiden sosiaalista turvallisuutta ja hyvinvointia. Onnistuaksemme meidän tulee kantaa vastuuta itsestämme ja toisistamme. Tärkeinä arvoina ovat yhteisöllisyys, välittäminen ja perinteiden kunnioittaminen.

Toivotan kaikille hyvää ja toimeliasta vuotta 2021

Eija Jokinen