Puheenjohtajan tervehdys

Arvoisa seniori!
Luet Hollolan kansalliset seniorit ry:n jäsentiedotus- ja ohjelmalehteä vuodelle 2020.
Löydät täältä vuoden lounastapaamisten ajankohdat, luennoitsijat ja teemat täsmentyvät kevään ja syksyn kuluessa. Myös retket ja matkat sekä kotimaassa että ulkomaille, kerhojemme kokoontumisajat kevätkaudella sekä muut tapahtumat selviävät tästä lehdestä.
Koska tämä lehti painetaan jo joulukuussa, joihinkin tietoihin voi tulla muutoksia. Ajantasaiset tiedot löytyvät aina kotisivuiltamme https://hollola.senioriyhdistys.fi/ .Lisäksi pyrimme tiedottamaan toiminnastamme Hollolan sanomien järjestöpalstalla vähintään kerran kuukaudessa sekä senioripostilla niille, jotka ovat antaneet sähköpostiosoitteensa käyttöömme.
Useimpiin tapahtumiin on ennakkoilmoittautuminen. Muistathan ilmoittautua annetun ohjeen mukaisesti.
Uutena toimintamuotona kokeilemme kesä- ja heinäkuussa Lounastreffejä Hollolan matkakeitaalla vapaamuotoisesti - periaatteella ennakkoilmoittautumista ei tarvita lounastamme näin kesälläkin tutussa seurassa.
Lehdestä löytyvät myös yhdistyksen hallituksen jäsenten yhteystiedot ja heidän työnjakonsa.
Toimintamme motto on Iloa Elämään! ja siinä hengessä olemme rakentaneet vuodelle 2020 varsin runsaan ja monipuolisen ohjelman. Uskon siitä löytyvän Sinuakin kiinnostavia tapahtumia.Olet lämpimästi tervetullut mukaan tapahtumiimme!

Markus Lahtimo